Müştəriyə dəstək


Hörmətli Müştərilər,

Toyota şirkətinə göstərdiyiniz maraq və bizimlə əlaqə saxladığınız üçün Sizə öz təşəkkürümüzü bildiririk. Bizimlə əməkdaşlıq etmək arzusunda olan müştərilərimizin əsaslı iddia və ya məmnunluq ifadə edən hər bir fikrini qiymətləndiririk. Biz Müştərilərimizin fikirlərini təhlil edib, onların tələblərini təmin edərək, davamlı olaraq xidmət keyfiyyətini yüksəltmək üçün çalışırıq.

“Toyota Baku”nun Müştəri xidmətləri departamentinə (Toyotanın Azərbaycanda olan rəsmi distributoru) müraciət edərək Siz hər hansı bir sualınızı ünvanlandıra, o cümlədən avtomobilinizlə və onun satışı və ya servis keyfiyyəti ilə bağlı fikirlərinizi bildirə bilərsiniz.

Müştəri xidmətləri üzrə Menecerimizlə əlaqə saxlamaq üçün *2002 (daxili 8) nömrəsinə zəng edin, email yazın:
cr@toyotabaku.az və ya aşağıdakı anketi doldurun: